Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2013 13:12 - Пусто като младост
Автор: etchi Категория: Поезия   
Прочетен: 635 Коментари: 0 Гласове:
1



 Пусто като младост

Съм си млада (в трийсе и три)
е добре де – плюс, да повдига...
На квадрат, но не ми хич личи,
все малнея (акъл не ми стига).

Късам шипки (че гърло боли),
сред трънаци обичам да бродя.
Есен тъжна е, иска все да вали,
да помагам листопадно я бруля.

Съм си будна (все будя нощта).
То кога ли всъщност заспивам?
Все сред спомени си ровя глава,
да си взема... кое не намирам.

Гоня призраци (идват с луна),
дето стряскат добрите ми мисли.
И не дават да срещам в съня
онова, де ме в младост разлисти.

Съм си вярна (не вярвам в лъжа),
с две се срещнах... истина няма.
Не потретих... не търсих в мъжа
да ми вярва, ни пълна програма.

Пазя птиците (и свивам гнезда),
те ми дават причина за искане...
С тях наужким размахвам крила 
и си вярвам, че това е орисване.

Съм си хубава (е, в чужди очи),
в моите хич не съм си цветиста.
Защото хубост по-отблизо личи,
по-отвътре... кога пълни се листа.

Викам вятъра (и без да крещя),
той ми вярва, че още съм жива.
Ту съм права, ту свита... Боля...
Пуста младост, не ще си отива!

:)

06.10.2010г

цикъл "Звуци от старата ракла"
цикъл "Усмихващи случвания, случайни усмихвания" 

Етчи - Анета С.






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: etchi
Категория: Поезия
Прочетен: 48541
Постинги: 27
Коментари: 5
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930